Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

Da li je dostava besplatna?

Dragi potrošači, za sve narudžbe preko 60 BAM cena dostave je 4 BAM. Za narudžbe ispod 60 BAM, cena dostave je 9 BAM.

Rok isporuke i gdje sve isporučujete? 

Dragi potrošači, rok isporuke je do 2 do 4 radna dana. Usled nepredviđenih okolnosti u pojedinim slučajevima rok isporuke može biti duži od 4 dana. Poručene proizvode vam šaljemo kurirskom službom X-Express koje isporuku vrši na teritoriji Bosne i Hercegovine. Radno vrijeme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Kako da provjerim status narudžbine? 

Dragi potrošači, status narudžbine možete pratiti samo kao registrovani kupac OVDJE.

Takođe, kad kurirska služba preuzme paket, na vašu email adresu stići će automatska poruka sa brojem pošiljke koji možete pratiti na sajtu X-Express .

Da li mogu da kreiram narudžbine kao neregistovani kupac?

Dragi potrošači, narudžbine možete kreirati i ako se niste registrovali. Za kreiranje narudžbina na Aksa interent prodavnici nije potrebno da napravite nalog.

Kako da kreiram svoju prvu narudžbinu?

Dragi potrošači, sve što vas interesuje kako da kreirate narudžbinu na Aksa internet prodavnici možete pogledati ovdje.

Kako da kreiram nalog na sajtu?

Dragi potrošači, sve što je potrebno je da klinkete plavo dugme "Registujte se". Otvoriće vam se prozor, popunite polja sa svojim podacima i na vašu email adresu treba da stigne aktivacioni e-mejl. Kliknite na link i uspješno ste se registrovali.

Da li mogu da kreiram narudžbinu telefonskim putem?

Dragi potrošači, primamo narudžbine putem telefonskog poziva. Možete pozvati naš call centar koji je dostupan za vas od ponedeljka do subotu od 09h do 15h.

Broj call centra je +387 656-72209

Da li mogu da poručim putem društvenih mreža, Vibera ili mejla?

Dragi potrošači, primamo narudžbine preko društvenih mreža, vibera i mejla.

Da li mogu da zamijenim poručeni proizvod? 

Dragi potrošači, postoji mogućnost zamjene proizvoda. Sve informacija možete pogledati na stranici Zamjena robe.

Rok isporuke?

Dragi potrošači, rok isporuke je od 2 do 4 radna dana (dani vikenda (subota i nedjelja) se ne računaju). Usled nepredviđenih okolnosti u pojedinim slučajevima rok isporuke može biti duži od 4 dana.

Da li isporučujete van teritorije Bosne i Hercegovine?  

Dragi potrošači, dostava se vrši samo na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Da li mogu da otkažem narudžbinu?

Dragi potrošači, ukoliko želite da otkažete narudžbinu, javite nam se na aksaonlinebih@aksabih.ba.

Šta sve Aksa ima u asortimanu?

Dragi potošači, Aksa u svom asortimanu ima širok izbor opreme za bebe i djecu. Sve što je potrebno za vaše mališane od ishrane, kozmetike, kolica, autosjedalica, hranilice, krevetića, igračaka, odjeće, obuće i još mnogo toga.

Da li imate aplikaciju?

Dragi potrošači, imamo Aksa aplikaciju. Klikom na link možete preuzeti aplikaciju za Android i za IOS

Radno vreme Aksa prodavnica?

Dragi potrošači, radno vrijeme svih Aksa prodavnica možete pogledati ovdje.

Kako do proizvoda?

1. Dragi potrošači, najbrži način je da napišete u pretrazi u zaglavlju naslovne strane željeni proizvod. Npr: Unesite "Pampers pelene" u pretrazi i pojaviće vam se u ponudi Pampers pelene. Izaberiti željeni proizvod, kliknite na njega i otvoriće vam se stranica želejnog proizvoda. Takođe, ako vas interesuje određena kategorija, možete je pretažiti na isti način.

2. Dragi potrošači, drugi način da dođete do željenog proizvoda je kroz navigaciju u Meni dijelu. Klikom na "Kategorije proizvoda" dobijate pregled svih kategorija i lako možete izabrati vašu željenu kategoriju. Nakon toga, otvoriće vam se stranica sa kategorijom gdje možete pronaći vaš željeni proizvod.

Kako mogu da platim na internet prodavnici i maloprodajnim objektima?

Dragi potrošači, sve načine plaćanja za maloprodajne objekte i internet prodavnicu možete pogledati ovdje.

Ako želite da platite vašom karticom na Aksa internet prodavnice, upustvo možete pogledati ovdje.

Da li postoji mogućnost zaposlenja u Aksi?

Dragi potrošači, ukoliko vas zanima da postanete dio Aksa porodice, to možete uraditi prijavom na linku ovdje.

Da li Aksa ima dodatne aktivnosti?

Dragi potrošači, Aksa u svom programu ima "DRUŽENJE SA TRUDNICAMA". Opširnije o ovom programu možete pogledati ovdje.