Opšti uslovi

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik BiH, br. 25/2006, 88/2015)privredno društvo KEPROM d.o.o. Istočno Sarajevo, svoje potrošače, koji robu kupuju putem internet sajta www.aksabih.ba, obavještava:

- da se osnovna obilježja proizvoda mogu pronaći na sajtu www.aksabih.ba

-da je Keprom D.O.O.  privredno društvo sa registrovanim sjedištem u Istočnom Novom Sarajevu, Vuka Karadžića 58., sa matičnim brojem: 61-01-0052-11, broj telefona +387-33-922-702, mejl adresa: aksaonlinebih@aksabih.ba

-da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik BiH, br. 25/2006, 88/2015) kupovina preko naše internet prodavnice www.aksabih.ba smatra prodajom na daljinu

- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.aksabih.ba posjeduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namjenom koja je definisana u Deklaraciji

- da je prodajna cijena robe naznačena uz svaki artikal

- da su sve cijene izražene sa uračunatim PDV-om

- da je usluga za sve narudžbe preko 60 BAM cena dostave je 4 BAM. Za narudžbe ispod 60 BAM, cena dostave je 9 BAM.

- da kupljene proizvode isporučujemo putem kurirske službe X-Express, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE.

- da potrošač proizvode koje kupuje putem internet prodavnice www.aksabih.ba može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, uplatom na račun, istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.

-  da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI poslao ponudu prodavcu i da je u trenutku prijema potvrde porudžbine preuzeo obavezu plaćanja naručene robe

- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i namjeni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom

- da je sajt www.aksabih.ba  dužan da isporuči proizvode saobrazne ugovoru. Ako isporučeni proizvodi nisu saobrazni ugovoru, potrošač koji je obavijestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahtijeva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamjenom ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi www.aksabih.ba

- da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da artikal želi da zamijeni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cjenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zamijeniti isti u roku od 15 dana na način kako je to definisanona strani ZAMJENA ROBE

- da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cijene za predmetni proizvod, uroku od 15 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE

- da za proizvode koji su poručeni putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći nastrani REKLAMACIJE

Odredbom člana 44. su propisani bitni podaci o kojima kupac mora biti obavješten preko sredstava za daljinsku komunikaciju i to :


1) Prije zaključenja ugovora na daljinu trgovac je dužan preko sredstva za daljinsku komunikaciju obavijestiti potrošača o sljedećem:
     a) imenu, matičnom broju i punoj adresi trgovca i dobavljača, poreskom broju, brojevima telefona i faksa te e-mail adresi, ako postoji;
     b) imenu proizvoda ili usluge, imenu pod kojim se proizvod prodaje;
     c) glavnim svojstvima i upotrebnim vrijednostima proizvoda, odnosno usluge;
     d) cijeni i svim dodatnim troškovima za potrošača, uključujući sve poreze;
     e) bilo koje ostale troškove uključujući i troškove isporuke;
     f) načinu plaćanja, te načinu i predviđenom roku isporuke proizvoda ili pružanja usluge;
     g) uvjetima za ispunjenje i raskid ugovora;
     h) podatke o garancijama i uslugama poslije prodaje (servisiranje i prodaja rezervnih dijelova za vrijeme i poslije garantnog roka i dr.);
     i) pravu i roku za odustajanje od ugovora, osim u slučajevima iz člana 48. ovog Zakona;
     j) periodu (opciji) za koji vrijedi ponuda ili cijena;
     k) najkraćem roku trajanja ugovora, ako se radi o neprekinutoj ili redovnoj ponavljajućoj zaštiti;
     l) sudskoj nadležnosti i primjeni određenog materijalnog prava u slučaju spora.“

Uslovi isporuke

Rok isporuke

U zavisnosti od raspoložive količine poručenih proizvoda, porudžbine  isporučujemo u roku od 2 do 4 radnih dana. Usled nepredviđenih okolnosti isporuka može biti duža od 4 dana. Nadamo se da će se situacija brzo promijeniti.
Nakon obrade porudžbine, bićete obavješteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.

Za sve narudžbe preko 60 BAM cena dostave je 4 BAM. Za narudžbe ispod 60 BAM, cena dostave je 9 BAM.

Preuzimanje pošiljke

Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom X-Express koja isporuku vrši na teritoriji Bosne i Hercegovine. Radno vrijeme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h.

Molimo Vas da u tom periodu obezbijedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primjetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite, pozivom na +387-33-922-702 ili putem email-a aksaonlinebih@aksabih.ba. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Cijena isporuke

Za sve narudžbe preko 60 BAM cena dostave je 4 BAM. Za narudžbe ispod 60 BAM, cena dostave je 9 BAM.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi što pre u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj +387-33-922-702 ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail aksaonlinebih@aksabih.ba sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak dijelova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi dijelovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu rob

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas,najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +387-33-922-702, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail aksaonlinebih@aksabih.ba i opišete kakav problem imate.

Na Vašu prijavu problema poslaćemo kurirsku službu koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otpremnice koji ste dobili uz narudžbu.

Radno vrijeme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada za vikend ili neradne dane na teritoriji Bosne i Hercegovine za vrijeme državnih ili vjerskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.

U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavjestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rješavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dvije godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u dijelu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“.

Postprodajne usluge i garancije

Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom.

Reklamacioni list možete preuzeti ovdje.

Politika privatnosti

U kompaniji Keprom D.O.O. veoma cijenimo Vašu privatnost i zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posredovane informacije su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbjedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Keprom D.O.O.

Zaštita privatnosti podataka

Da bismo uspješno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavijestimo o trenutnom statusu narudžbine.

Kompanija Keprom D.O.O.  će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Keprom D.O.O. neće predati ili prodati podatke koje posjeduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji Keprom D.O.O. su obavezni da poštuju povjerljivost Vaših podataka. Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrijebiti Vaše privatne informacije.

Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtjevalo zakonom.

Pored navedenih podataka prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posjetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posjećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Cookies

Aksabih.ba  koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korištenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smješten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišteni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.

Cookie-i su jedinstveno dodijeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbijedi pogodnosti koje će Vam uštedjeti vrijeme.

Saglasnost i promjena uslova

Korištenje naših servisa podrazumijeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korištenja. Keprom D.O.O. obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promjene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obavještenja svim registrovanim korisnicima.

Načini plaćanja

Odnosi se na kupovine putem sajta.

Proizvode poručene putem internet prodavnice možete platiti na više načina:

  • plaćanje pouzećem- gotovinski u trenutku isporuke
  • plaćanje platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu

Cijene na sajtu

Istaknute cijene na proizvodima su maloprodajne cijene i u istaknute cijene nisu uključeni troškovi dostave, ostali manipulativni troškovi i drugi troškovi koji utiču na cijenu proizvoda. Za sve narudžbe preko 60 BAM cena dostave je 4 BAM. Za narudžbe ispod 60 BAM, cena dostave je 9 BAM.

Maloprodajne cijene proizvoda važe u skladu sa politikom kompanije.

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste poručili putem našeg sajta www.aksabih.ba plaćanje porudžbine se vrši u gotovom novcu u BAM valuti  na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe X-Express koji Vam donosi pošiljku.

Plaćanje karticom

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard ili Maestro platnu karticu banke.

Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online(Internet) plaćanje.

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sljedeće podatke:

  • Broj kartice,
  • datum isteka i
  • CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Monri Pay, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

*Unos i provjera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i Monri Pay-a, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.

Sva plaćanja ce biti obavljenima u valuti konvertibilna marka (BAM). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije ce biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR). Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos ce se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Navedena cijena koja je različita od KM, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je doći do odstupanja od iste.

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Aksa internet prodavnice mora ispunjavati sljedeće uslove:

- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Bosne i Hercegovine na adresi navedenoj u narudžbini.

- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Plaćanje Aksa vaučerom

Ukoliko želite da platite račun Aksa vaučerom, na kraju porudžbine postoji polje za unos broja Aksa vaučera, kao i polje za unos željenog iznosa.

Ne odnosi se na kupovine putem sajta

Plaćanje kreditnim i platnim karticama u maloprodajnim objektima

U svim Aksa maloprodajnim objektima postoji mogućnost plaćanja kreditnim i platnim karticama bez kamate na rate. -

Za iznose preko 100 BAM može se platiti u jednakim ratama od 2 do 6 mjeseci.

 

Povraćaj sredstava

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamjenu za drugi proizvod. Cijena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona +387-33-922-702  ili nam pošaljite email na adresu: aksaonlinebih@aksabih.ba podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono) i broj BAM  tekućeg računa.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti proslijeđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na BAM tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Aksa internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Internet prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati/zahjtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata Aksa Keprom D.O.O., ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.