Proizvod se u zakonskom roku može zamijeniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišten, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamjene. Zamjena se mora izvršiti u zakonskom roku od 15 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamijenimo za ispravan, a sve troškove snosi Aksa internet prodavnica. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posljedica neodgovarajuće upotrebe.

Ukoliko ste nakon prijema proizvoda utvrdili da Vam velicina ne odogvara, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu aksaonlinebih@aksabih.ba. Neophodno je da napišete broj računa/otpremnice, šifru proizvoda i veličinu koja bi Vam odgovarala.

Takodje ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da zamijenite isti za drugi proizvod iste ili veće cjenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu aksaonlinebih@aksabih.ba ,napišete Vaš broj računa/otpremnice, šifru i veličinu proizvoda za koji želite da zamijenite prvobitno poručeni proizvod.

U slučaju zamjene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamjenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod  za koji se traži zamjena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zamijeni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u cijeni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamjene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

Za uvažene reklamacije, Aksa internet prodavnica snosi sve troškove transporta.

Proizvod poručen u Aksa internet prodavnici ne može se mijenjati u nekom od maloprodajnih objekata Aksa prodavnica.

Troškovi isporuke

Troškove zamjene robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.