Najčešća pitanja

Online shop pitanja

Da li je dostava besplatna?

Dragi potrošači, isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 50 BAM ili veći je besplatna. Ukoliko je vrijednost porudžbine manja od 50 BAM, cijena isporuke će iznositi 8 BAM.

Rok isporuke i gdje sve isporučujete? 

Dragi potrošači, rok isporuke je do 1 do 4 radna dana. Poručene proizvode vam šaljemo kurirskom službom A2B ili X-Express koje isporuku vrši na teritoriji Bosne i Hercegovine. Radno vrijeme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Kako da provjerim status narudžbine? 

Dragi potrošači, status porudžbine možete pratiti samo kao registrovani kupac OVDJE.

Takođe, kad kurirska služba preuzme paket, na vašu email adresu stići će automatska poruka sa brojem pošiljke koji možete pratiti na sajtu A2B ili X-Express .

Da li mogu da kreiram narudžbine kao neregistovani kupac?

Dragi potrošači, narudžbine možete kreirati i ako se niste registrovali. Za kreiranje porudžbina na Aksa interent prodavnici nije potrebno da napravite nalog.

Kako da kreiram svoju prvu porudžbinu narudžbinu?

Dragi potrošači, sve što vas interesuje kako da kreirate porudžbinu na Aksa internet prodavnici možete pogledati ovdje.

Kako da kreiram nalog na sajtu?

Dragi potrošači, sve što je potrebno je da klinkete plavo dugme "Registujte se". Otvoriće vam se prozor, popunite polja sa svojim podacima i na vašu email adresu treba da stigne aktivacioni e-mejl. Kliknite na link i uspješno ste se registrovali.

Da li mogu da kreiram porudžbinu telefonskim putem?

Dragi potrošači, ne primamo porudžbine putem telefonskog poziva. Ukoliko imate nekih poteškoća, možete pozvati naš call centar koji je dostupan za vas svakog dana od 09h do 17h.

Broj call centra je .

Da li mogu da poručim putem društvenih mreža, Vibera ili mejla?

Dragi potrošači, ne primamo porudžbine preko društvenih mreža, vibera i mejla. Detaljno uputstvo kako da kreirate porudžbinu možete pogledati ovdje.

Da li mogu da zamijenim poručeni proizvod? 

Dragi potrošači, postoji mogućnost zamjene proizvoda. Sve informacija možete pogledati na stranici Zamjena robe.

Rok isporuke?

Dragi potrošači, rok isporuke je od 1 do 4 radna dana (dani vikenda (subota i nedjelja) se ne računaju).

Da li isporučujete van teritorije Bosne i Hercegovine?  

Dragi potrošači, dostavu se vrši samo na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Da li mogu da otkažem narudžbinu?

Dragi potrošači, ukoliko želite da otkažete porudžbinu, javite nam se na aksaonlinebih@aksabih.ba.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
string(0) ""
string(0) ""