Najčešća pitanja

Kako mogu da dobijem vašu karticu?
Da biste postali član Aksa kluba i dobili karticu potrebno je da popunite pristupnu izjavu koju možete dobiti na kasi u svim Aksa prodavnicama ili elektronski na sajtu https://www.aksabih.ba/postanite-clan Ako ste pristupnu izjavu popunili u prodavnici, karticu možete dobiti na licu mesta. U slučaju da ste pristupnu izjavu popunili na našem sajtu, neophodno je da navedete e mail adresu bez koje nećete moći dobiti karticu, kao i navedete da li ćete karticu preuzeti u Aksa prodavnici i u kojoj ili želite da Vam karticu dostavimo poštom na adresu koja je navedena u pristupnici. U tom slučaju, prilikom popunjavanja pristupne izjave, u polje „radnja“ upisujete „web maloprodaja“.

Koje pogodnosti imam sa Aksa karticom?
Pogodnosti koje dobijate kao član Aksa kluba možete pogledati na strani https://www.aksabih.ba/aksa-klub-osnovni-program ili možete pitati naše kolege u prodavnici. Trenutno su to popusti, ali za vas pripremamo nova iznenađenja o kojima ćemo Vas obavestiti.

Imam staru karticu Aksa kluba. Mogu li da je zamenim za novu kako bih dobio/la nove pogodnosti?
Možete, obratite se Vašoj Aksa prodavnici i tom prilikom potrebno je da predate i staru karticu. Na kasi ćete izvršiti zamenu kartica uz popunjavanje nove pristupne izjave.

Gde i kada mogu realizovati loyalty popust sa Aksa kartice?
Popust na koji ste stekli pravo, možete realizovati u svim Aksa prodavnicama kao i Internet prodavnici prema uslovima iz loyalty programa.

Da li mogu da dopunim svoju Aksa klub karticu?
Da, u svakoj Aksa prodavnici možete dopuniti vašu karticu, bilo kojim iznosom od 500 do 50.000 din.

Da li mogu da koristim Aksa karticu kao platnu karticu u vašim prodavnicama?
Da, Aksa kartica ima ulogu prepaid (gift) kartice za kupovinu u Aksa prodavnicama, uključujući i Aksa Internet prodavnicu.

Da li mogu koristiti Aksa karticu za plaćanje u Internet prodavnici?
Aksa karticu možete koristiti za plaćanje u Internet prodavnici.

Izgubio/la sam karticu, šta da radim?
Neophodno je da gubitak ili krađu kartice prijavite putem telefona  011/208 4388, putem maila  klub@aksa.rs ili u nekoj od Aksa prodavnica. Svu materijalnu štetu koja nastane kao posledica gubitka ili krađe kartice nakon evidentiranja prijave snosimo mi. Ukoliko želite novu karticu, potrebno je da pošaljete zahtev na mail klub@aksa.rs.

Ako sam na izgubljenoj kartici imao/la popust i benefite, da li će mi oni biti nadoknađeni?
Hoće. Svi popusti i benefiti koje ste imali na izgubljenoj kartici biće Vam preneti na novu karticu u roku od 7 dana.